سه شنبه , ۲۷ آذر ۱۳۹۷
آخرین خبرها
خانه / کلیدهای طلایی کسب و کار / بازاریابی پارتیزانی(چریکی)

بازاریابی پارتیزانی(چریکی)

 نوعی از بازاریابی است که بر ساخت برند یا استقبال غیرمعمول یک جمعیت از کاروکسب شما تمرکز می کند. البته اینترنت، اجازه داده با بازاریابی چریکی هزاران و حتی میلیون ها نفر بتوانند شما را مشاهده کنند؛ ولی دیدن یک مسأله است و خریدن و گردش مالی و در نهایت افزایش فروش مسأله مهم تر دیگر.

مدیران متخصص بازاریابی شرکت های بزرگ امروز به ارتباطات آنلاین و کمپین ها اهمیت خاصی می دهند.

اما اگر شما یک کسب وکار کوچک داشته باشید یا بودجه محدود، چه باید بکنید؟

امروز می خواهم به طور فشرده و چکیده ۵ ایده برایتان بگویم؛ درست مانند یک لیوان آب پرتقال خوشمزه!

فراموش نکنید در بازاریابی چریکی، باید همیشه شتاب داشت و البته متفاوت بود.

جوابی بنویسید

ایمیل شما نشر نخواهد شدخانه های ضروری نشانه گذاری شده است. *

*

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.